BLOG+

koncept dla NICI

2008-11-30

redaktor

Jesteśmy autorami konceptu dla sklepów NICI.

Naszym zadaniem było stworzenie takiego wnętrza, które zachęcałoby do wejścia nie tylko dzieci, ale także nastolatków, dwudziestoparolatków, a nawet starszych. Sklep miał przyciągać wzrok, jednocześnie, przez różnorodność form i kolorów asortymentu dostępnego w sklepie, wnętrze wymagało ujednolicenia i uspokojenia.

Pracując nad tym projektem uwzględniliśmy różne linie produktów, które wymagały oddzielnej ekspozycji, jak również możliwości re-aranżacji. Idealnym rozwiązaniem okazał się spacewall na ścianach oraz półki. Gwarantowało to nie tylko czytelną prezentację produktów, ale również mobilność (swobodnie można zmieniać położenie półek na spacewallu dostosowując je do potrzeb ekspozycji) i maksymalne zatowarowanie sklepu (co jest ważnym aspektem szczególnie dla Inwestora).

Sklepy NICI to przede wszystkim gra trzech kolorów: bieli, czerni oraz fioletu. Białe spacewalle i meble są doskonałym tłem do ekspozycji wielokolorowych produktów. Podłoga i sufit występują w kontrastowym, czarnym kolorze. Maskuje on widoczne instalacje techniczne na suficie, a poprzez duże płytki w połysku na podłodze nadaje wnętrzu nieco ekskluzywności. Fiolet to kolor loga. Jest odważnym akcentem kolorystycznym, ale nie dominuje we wnętrzu.

Otworzyliśmy cztery sklepy NICI: w Opolu, we Wrocławiu, w Łodzi oraz w Poznaniu.